مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


پوريا حميدي

90: چه خبر، كسي از مسئولان سراغي از شما مي‌گيرد؟

حال و احوال ما را پرسيده‌اند، اما سراغ من نيامده‌اند، شايد از من مي‌ترسند.

90: چرا، مگر مشكلي به وجود آمده است؟

نه انتشار يك مصاحبه كه از قضا برخلاف ميل من بود باعث بروز كدورت آقايان شده است.

90: خب، ورزشكاران در زمان مصدوميت نيز به محبت نياز دارند؟

اين را شما مي‌گوئيد و من هم با نظرتان موافق هستم، اما هم مثل ما فكر نمي‌كنند.

90: به تازگي صحبت از بازيكن سالاري و محروميت بعضي از بازيكنان شده، نظرت چيست؟

زماني كه من در تيم‌ملي بودم اصلا بازيكن‌سالاري وجود نداشت و اگر هم مشكل پيش مي‌آمد خود بچه‌ها دور هم جمع مي‌شدند و رفع كدورت مي‌كردند، ‌من ديروز محمد موسوي را ديدم، واقعا فهميدم بي‌گناه مورد كم‌لطفي قرار گرفته است. آنهايي كه برنامه‌ريز سفر بودند نسبت به اطلاع دادن اوكوتاهي كردند. موسوي سال‌ها براي تيم‌ملي زحمت كشيد، حقش نبود با وي اينگونه برخورد شود.

90: در آستانه مسابقات ليگ جهاني قرار داريم، شانس تيم‌ملي را چند درصد مي‌دانيد؟

ما طي چند سال اخير همواره شانس داشتيم، اما از موقعيت‌ها استفاده نكرديم، امسال مصر آنقدر ضعيف شده كه به تونس هم باخته است، ژاپن هم وضعيت خوبي ندارد حالا بستگي دارد كه چگونه تيم را مديريت و هدايت كنيم.

90: به بازگشت به تيم‌ملي هم فكر مي‌كنيد؟

اگر دعوت شوم تا مرا توجيه نكنند باز نمي‌گردم. ولاسكو يكي از بهترين مربيان است، اما رفتاري كه با من شده مرا دل چركين كرده است.

90: و حرف آخر؟

اميدوارم با سيد موسوي هم مثل سعيد معروف برخورد نكنند و بعد مجبور شدند با خواهش و تمنا سعيد را برگردانند، نبايد رفتاري بكنند كه بازيكنان ممتاز ما قيد تيم‌ملي و حتي واليبال را بزنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com